Wsparcie techniczne
ULMA Packaging posiada jedną z największych sieci Wsparcia technicznego na świecie, która charakteryzuje się bliskością, profesjonalizmem i jakością.
- Posiadamy własnych wyspecjalizowanych techników, którzy są blisko naszych klientów oraz świadczą szybkie, dostosowane do potrzeb usługi w ich języku.
- Oferujemy usługi dodatkowe dla specjalnych okresów promocyjnych.
- Dysponujemy Obsługą zapobiegawczą, jak również obsługą dostosowaną dla każdego z naszych klientów.
- Świadczymy szeroko dostępne usługi na całym świecie w zakresie zasobów i godzin pracy.
- Posiadamy odpowiednio wyspecjalizowanych i wyszkolonych techników o wysokim poziomie profesjonalizmu, którzy świadczą uprzejmą usługę i charakteryzują się pro-aktywną postawą.
- Udzielamy natychmiastowego wsparcia telefonicznego z technikami specjalizującymi się w danych produktach i maszynach.
- Świadczymy zdalne wsparcie klienta, jako dodatkowa usługa, która umożliwia naszym programistom zdalną kontrolę maszyn w celu zdiagnozowania usterek.
Ogólne Warunki Gwarancji
- Maszyny wyprodukowane są zgodnie ze standardami obowiązującymi w Unii Europejskiej, warunkami technicznymi producenta Maszyny i technicznymi warunkami określonymi w specyfikacji technicznej Maszyny
- Użytkownik zobowiązany jest do wykonywania przeglądów w okresie gwarancyjnym Maszyny wg. schematu załączonego do Umowy Sprzedaży Maszyny
- Kupujący zobowiązany jest do zgłaszania wszelkich uszkodzeń Maszyny nie później niż w ciągu 24h od daty powstania uszkodzenia na adres serwis@ulmapackaging.pl . Za datę zgłoszenia uznaje się datę przesłania zgłoszenia reklamacyjnego mailem na adres: serwis@ulmapackaging.pl
- Gwarancją nie są objęte części oraz materiały eksploatacyjne podlegające naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji urządzenia tj, grzałki, pasy, noże, łożyska, termopary, prowadnice łańcuchów, izolatory, elementy teflonowane, prowadnice łożysk, bezpieczniki, uszczelki, filtry, oleje, żarówki, paski napędowe i łańcuchy napędowe.