You are here: Home O nas Wiadomości ULMA Packaging kupiła firmę IPS Dairypack

ULMA Packaging kupiła firmę IPS Dairypack

2009-03-04 16:50

Dzięki danemu zakupowi, ULMA rozszerza swoją ofertę w rozwiązaniach w zakresie opakowań dla przemysłu mleczarskiego.

Umowa pomiędzy ULMA Packaging, a IPS Dairypack dotycząca kupna IPS Dairypack została podpisała 25 lutego 2009 r. w Oñati.

IPS, z siedzibą główną w Rioja, projektuje i produkuje maszyny pakująco-dozujące przeznaczone głownie dla sektora mleczarskiego, jak również dla różnego rodzaju produktów dozowanych takich jak dżemy, galaretki, desery mlecze itp. IPS jest hiszpańskim liderem dla danego typu technologii i konkuruje obecnie z dziesięcioma czołowymi firmami z swojego sektora na poziomie światowym. Dzięki temu zakupowi, ULMA poszerza swoją ofertę o maszyny termoformujące i traysealery.

IPS został założony w grudniu 2002 r.,  a swoją aktywną działalność rozpoczął w marcu 2003 r. Pierwsze modele maszyn termoformujących i traysealerów zostały zaprojektowane w latach 2003-2004, przy użyciu najnowszej technologii w zakresie systemów pakowania. Z myślą o klientach o niższej mocy produkcyjnej, IPS uzupełniła swoją ofertę w 2005 r. poprzez dodanie najmniejszego modelu maszyny termoformującej.

W ciągu 5 lat istnienia, IPS osiągnął roczny wzrost sprzedaży o 25%, gdzie jego eksport wynosi 60% jego sprzedaży.

Rozwiązania dostosowane do potrzeb klientów

Od samego początku IPS był skupiony na rozwoju technologicznym. Rok po roku, stosował on najlepsze dostępne technologie badawcze, rozwojowe i innowacyjne. Dlatego też, IPS oferuje projektowanie i wyprodukowanie najlepszych rozwiązań w zakresie pakowania dla każdego z klientów. Co więcej, gwarantuje wysoką wydajność produkcyjną i niskie koszty opakowań. W wyniku czego, można śmiało stwierdzić, że jednym z głównych celów IPS jest oferowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb każdego klienta.

Automatyczne linie dozujące dla świeżych produktów produkowane przez IPS są w stanie sprostać mocy produkcyjnej od 5000 do 50000 opakowań na godzinę.

ULMA wzmacnia swoją pozycję na rynku

Według hiszpańskiego specjalistycznego magazynu “Alimarket”, ULMA Packaging osiągnęła w 2008 r. pozycję lidera sprzedaży maszyn do pakowania żywności. Dzięki zakupieniu firmy IPS DairyPack, rozszerzyła dysponowaną gamę maszyn termoformujących i traysealerów, uzupełniając ofertę dla przemysłu mleczarskiego i wzmacniając swoją pozycję na rynku.