ULMA Packaging opracowała nowy system pakowania świeżego kurczaka
ULMA Packaging opracowała nowy system pakowania przeznaczony do sprzedaży kurczaków oferując lepszą prezentację, ochronę oraz poziom higieny zapobiegający zanieczyszczeniu produktu.
Opakowanie jest uzyskane przy użyciu maszyny flow pack Artic Quad w celu uzyskania ulepszonej wersji opakowania typu pillow pack dla całego kurczaka.
Do pakowania zostaje użyte powietrze modyfikowane, które wydłuża okres trwałości produktu. Po wytworzeniu koperty i wprowadzeniu produktu (z tacką, bądź bez) urządzenie zgrzewa folię na jej rogach aby uzyskać efekt pudełka, co umożliwiaj nadruk z dwóch stron ulepszając tym samym ekspozycję produktu na półce sklepowej.
Sklepy spożywcze Asda w Wielkiej Brytani poszły o krok dalej stosując folię w której można piec całego kurczaka, dzięki czemu konsument nie musi piec produktu w piekarniku: produkt bezpośrednio z supermarketu na stół.
Produkt jest przygotowany z różnymi sosami oraz przyprawami umożliwiając konsumentowi wybór smaku który uważa za najlepszy.